Osutatava
teenindamise võimalused
Takso
tellimise süsteemi automatiseerimine pakub järgmisi teenindamise võimalusi
- Täisautomaatne takso väljakutse internetportaali kaudu. Kõige lähemal asuva takso leidmine toimub automaatselt ilma operaatori osavõtuta.
- Täisautomaatne takso väljakutse häälemooduli kasutamisel
- Käsitsi vastuvõetud tellimuste kiirendatud töötlus. Sellisel juhul kasutatakse kõige lähimal asuva takso otsimise
moodulit, mis kiirendab mitmekordselt sobiva takso leidmist.
- Erinevate tellimusliikide töötluse võimalus; näiteks
lihttellimus, kohaletoimetamise tellimus, eeltellimus vähemalt 2 tundi
ette, samaaegsed igapäevased tellimused jne.
- Ühise tellimuste vastuvõtukeskuse loomine korraga mitmete firmade ja linnade teenindamiseks
Turvafirmade töösüsteemi
automatiseerimine
- Reageerimissüsteemi automatiseerimine
- Objektide kajastamine erinevates režiimides kaardil reaalajas
(ooterežiimis, häirerežiimis, patrullimisrežiimis jne.)
- Valvemeeskonna automaatne väljaselgitamine,
mis asub häirekutsega objektist kõige lähemal
- Informatsiooni jälgimine ja salvestamine
pihuarvutite (milleks võivad olla nii auto- kui ka jalameeskonnad)
liikumise kohta
Inkassaatorfirmade töösüsteemi
automatiseerimine
- Reageerimissüsteemi automatiseerimine
- Objektide kajastamine erinevates režiimides kaardil reaalajas
(ooterežiimis, häirerežiimis, patrullimisrežiimis jne.)
- Liikumismarsruudi üleandmine
inkassaator-autole marsruudi käigus, mis suurendab
inkasso-operatsioonide läbiviimise ohutust.
- Informeerimine inkassaator-auto
liikumismarsruudist kõrvalekaldumisest
- Informeerimine inkassaator-auto paigalolekust
kindlaksmääratud ajaperioodi jooksul
- Häiresignaali edastamine
Kohaletoimetamissüsteemi
automatiseerimine ja marsruutide optimiseerimine firmadele, mis tegelevad
kaupade kohaletoimetamise ja vedudega, kulleritööga.
- Firma autode asukoha ning transporditud kaupade vastuvõtu- ja väljastamispunktide määramine kaardil reaalajas
- Tööpäeva alguseks saabunud tellimuste töötlus ja optimaalsete automarsruutide väljatöötamine
- Operaator saab veotellimusi telefoni ja internetportaali kaudu
- Lähima vaba auto leidmine toimub automaatselt ilma operaatori osavõtuta
- Käsitsi vastuvõetud tellimuste kiirendatud töötlus. Sellisel juhul kasutatakse kõige lähimal asuva takso otsimise
moodulit, mis kiirendab mitmekordselt sobiva takso leidmist.
- Erinevate tellimusliikide töötluse võimalus; näiteks
lihttellimus, eeltellimus vähemalt 2 tundi ette, samaaegsed igapäevased tellimused
jne.
- Kliendile arvutatakse ja antakse teada kulleri liikumiskiirusest, distantsist sihtpunktini ning samuti tellimuse teostamise
ajast.
- Tellijal on võimalus igal hetkel saada teada veoauto asukohta, mis võimaldab oluliselt parandada osutatava teenuse kvaliteeti ning samuti vähendada kullerfirma kulusid kliendi
informeerimisele.
- Ühise tellimuste vastuvõtukeskuse loomine korraga mitmete firmade ja linnade teenindamiseks
Kontrollisüsteem ametiautode
liikumise järele
Autos
paigaldatud seadmed suudavad salvestada suure hulga geograafilist
informatsiooni. Selle informatsiooni töötluse tulemuseks on võimalik
saada järgmised andmed: auto asukoht kindlaksmääratud ajal, läbitud
distants, liikumismarsruut järjest läbitud aadresside nimekirja kujul või
graafilisel kujul elektroonilisel regionaalkaardil.
NB! Süsteem on väga
mahukas ja keeruline, seepärast on sellel interneti leheküljel võimalik
esitada ainult üldist informatsiooni. Huvi tekkimisel kõikide selle võimaluste,
tehniliste omaduste ja teiste aspektide vastu, palume pöörduda aadressil
contact@net-working.ee.
|
|