Hääle äratundmise tehnoloogia kasutamise võimalused
Hääle äratundmise tehnoloogia võimaldab täisautomatiseeritud takso tellimiste vastuvõtuprotsessi, tehes seda täiesti operaatori
vabalt. Tellimiste vastuvõtuprotsess näeb välja järgmiselt:
- Saabub telefonikõne kliendilt
- Määratakse kindlaks helistaja telefoninumber. Kui ei ole võimalik määrata kliendi asukohta telefonioperaatori andmebaasi
abil, siis väljastatakse sõnum fonogrammi kujul ettepanekuga kliendil öelda oma
aadress.
- Peale fonogrammi kuulamist ütleb klient oma aadressi.
- Automaatne kõne äratundmise moodul saadab päringu andmebaasi ning reprodutseerib fonogrammi äratuntud aadressi hääle taasesitusega ja esitab küsimuse kliendile nimetatud aadressi õige määramise kinnituse
kohta.
- Juhul, kui helistaja kinnitab aadressi kindlaksmääramise õigsust, siis loogilise töötluse moodul teostab takso
otsingut, mis asub tellimuskohale kõige lähemal.
- Peale sobiva takso leidmist toimub fonogrammi genereemine, mis sisaldab takso numbrit ja kohalejõudmise
aega.
NB! Süsteem on väga
mahukas ja keeruline, seepärast on sellel interneti leheküljel võimalik
esitada ainult üldist informatsiooni. Huvi tekkimisel kõikide selle võimaluste,
tehniliste omaduste ja teiste aspektide vastu, palume pöörduda aadressil
contact@net-working.ee.
 |