 Projektid |
 |
ERP |
- ERP - Ettevõtte ressurside planeerinise
süsteem |
-
ERP.Production - Tootmisprotsesside juhtimine |
-
ERP.Construction - Ehitus-montaaz tegevus |
-
ERP.Repair - Remonttöö, tehnilinehooldus |
-
ERP.Finance - Ettevõtte finaantsarvestus |
-
ERP.Storage - Laoprogrammide kompleks |
-
ERP.Client - Kliendisuhete juhtimine |
Laotarkvara |
-
Laotarkvara kompleks WMS.Management |
-
Addressilise säilitamise moodul ja mobiilsed terminalid |
-
Laotarkvara kompleks IWS.Trade |
-
Laotarkvara kompleks IWS.Storage |
- Laotarkvara IWS.Easy |
Raamatupidamiseprogramm |
-
Germes, raamatupidamisprogramm |
-
Germes, detailne informatsioon |
-
Germes, kirjeldus |
-
Germes: eelarve, finants analüüs |
Tarkvara ehitusfirmadele |
-
Ehituseelarve |
- Ehituseelarve, täiendatud |
- Ehitusmajandus |
Tarkvara
transpordifirmadele |
-
CargoPro-Multi, multimodaalsed veod |
-
CargoPro, osakoormad |
-
CargoPro-RF, raudteeveod |
-
CargoPro-SF, mereveod |
- CargoPro-Container, konteinerite müük ja tarnimine |
-
Kauba ekspedeerimine, autotransport |
- MultyEx, tarneketi juhtimine |
-
Logistikakorralduse arvestus ja analüüs raudtee ekspediitorifirmas |
-
Vagunipargi haldamine |
-
Bunker+, punkerdamisprotsessi juhtimine |
-
Dokumentide
TIR automatiseeritud väljatrükk |
-
Dokumentide CMR, SMGS, EVR automatiseeritud väljatrükk |
-
Kompleksne asjaajamine autotranspordi ekspediitorifirmas |
Tarkvara
trükikodajale |
- Trükitootmise protsessi juhtimine |
-
Spetsialiseerunud lao-müügikompleks trükitootmise arvestuseks |
Tarkvara kala töötlemise ja
kalatööstustele |
-
Spetsialiseerunud lao-müügikompleks kalatoodangu arvestuseks |
-
Kala töötlemise tootmisprotsessi juhtimine |
Spetsialiseeritud
tarkvara |
-
Electron, elektrikilpide valmistamine (elektripaigaldised) |
-
Time+, andmete kogumine töötatud aja ja arvestatud töötasu kohta |
-
CheckingPlus+, mõõtmislabor |
-
Küttekulu arvestus ja analüüs |
-
Rattakummi kulumise arvestus ja analüüs |
-
Auto läbisõidu arvestus ja analüüs (sõidulehed) |
-
Kulutatud aja arvestus ja analüüs |
-
Kaubakäive arvestus ja analüüs |
-
Kompleksne asjaajamine |
GPS R&D |
-
Lühiinformatsioon GPS-süsteemist |
-
Kasutamine |
-
Osutatava teenindamise võimalused |
-
Lihtsustatud töö skeem |
-
Hääle äratundmise tehnoloogia kasutamise võimalused |
-
Pihuarvutid |
-
Loogiline töötlus |
-
Monitooring ja juhtimine |
|
|
|
|

Home : Projektid -
ERP.Client - Kliendisuhete juhtimine
RUS ENG |
ERP.Client
CRM – see on eelkõige andmebaas infoga klientide kohta. Selle info võib jaotada
koostisosadeks:
- kompanii nimetus;
- kompanii rubritseerivad omadused (haru, regioon jne.);
- kontaktisikud;
- kronoloogiline ajalugu suhetest selle kompaniiga;
- kõikvõimalik lisainfo.
Need kompaniid puudutavad andmed asuvad lokaalvõrgus (neile omavad juurdepääsu
paljud töötajad) ja on kindlasti jaotatud vastutavate isikute vahel. Sel viisil
töötab iga mäned˛er oma kompaniidega, näeb (kui omab vastavaid õigusi), kes
töötab teistega, müügijuht aga omab juurdepääsu kogu infole ja saab analüüsida
vastastikuseid suhteid klientidega ning neid juhtida.
Peale ülaltoodu kasutatakse CRM-süsteemi ka kauba väljasaatmist, teenuste
osutamist, raha laekumist, tellimuste ja projektide ning teiste ülesannete
täitmist puudutava info sisestamiseks ja säilitamiseks. Seda infot saab
sisestada käsitsi või sisestatakse see teistest infosüsteemidest automaatselt.
Klientidega töötamise automatiseerimine viib selleni, et info ei kao enam
kõikides piirkondades, alates sekretärist kuni mäned˛erini. Kõik sissetulevad
pöördumised sisestatakse ja fikseeritakse. Kompaniid jaotuvad mugavalt töötajate
vahel – on lõpetatud kahekesi helistamine ühele tellijale ja pole „ununenud”
kliente. Töötaja lahkumisel info ei kao. Tema kliendid jaotuvad kergesti ümber
teiste töötajate vahel. Kogu vastastikuste suhete ajalugu on näha. Kui töötajat
pole kohal, võib olukorras selgusele jõuda info abil, mille ta jättis CRM-i. On
mugav analüüsida mäned˛eride tööd erinevate järelepärimiste abil. On näha,
kellega ja kuidas ta on töötanud täna või möödunud nädalal. Saab absoluutselt
selgeks ja läbipaistvaks ka müükide pilt – on näha, millised kliendid,
millistest rühmadest, regioonidest maksavad raha, kuivõrd produktiivne on
konkreetsete mäned˛eride töö.
Tarkvara interfeis võib olla igasugune, vastavalt kliendi
soovile (eesti-, vene-, inglise-, lätikeelne...).
Kliendi soovi korral töötame välja täieliku või piiratud veebiinterfeissi,
kasutades kaasaegseid veebitehnoloogiaid. Põhjalikumat infot leiate
viitelt
Veebiinterfeissi kasutamine kaasaegsete arvestussüsteemide jaoks.
Tarnekomplekti kuulub kohandamine konkreetse ettevõtte tingimustele ja
vajadustele, paigaldus, häälestamine ja personali täielik väljaõpetamine koos
järgneva 1 aasta pikkuse tarkvara toega.
ERP. Client moodul on välja töötatud CRM-moodulite baasil, mis on edukas
kasutatakse teiste programmide koostisel rohkem kui 25 firmades.
Soovi korral võime läbi viia programmi ERP.Storage võimaluste demonstreerimise
Teie ettevõttes.
|
|
|
|